sanatiikaran

  • ۰
  • ۰

قابلیت اطمینان بالا، حجم فشرده و ساخت آسان از جمله ویژگی های اصلی گیربکس شافت مستقیم های سیاره ای جدید Chiaravalli است. به عنوان یکی از مزیت های اصلی، گیربکس های سیاره ای ما می توانند به راحتی با موتورهای الکتریکی و هیدرولیک، گیربکس های حلزونی (سری CHM) و شفت های ورودی مونتاژ شوند.

علاوه بر این، آنها را می توان با فلنج ها یا شفت های خروجی مختلف مونتاژ کرد، همه این ویژگی ها آنها را برای چندین کاربرد صنعتی مناسب می کند.

جعبه دنده های سیاره ای Chiaravalli در نسخه های خطی (CHPL) و زاویه ای (CHPLB) موجود هستند. محدوده ما 11 اندازه انتقال، از 100 daNm تا 3500 daNm، کاهش نرخ از 3.55:1 تا 3422:1 و بیشتر را با چهار مرحله کاهش (این موارد در صورت درخواست در دسترس هستند) پوشش می دهد. خرید گیربکس شافت مسنقیم های سیاره ای Chiaravalli در سطح خالی ضد زنگ زدگی آماده رنگ آمیزی موجود هستند.

ویژگی های اصلی
دامنه تغییرات 1: 5
عملکرد یکنواخت و بی صدا
زوج در حال رشد در دورهای پایین
بازدهی بالا
فلنج ورودی و خروجی B5
جمع و جور
جعبه های آلومینیومی سایز 02-05-10
رنگ RAL 9022 خاکستری

جک های پیچی مکانیکی کرمی Chiaravalli
سری جدید جک پیچ مکانیکی Chiaravalli با نام CHS یک محصول است که نوآوری آن به دلیل ماژولار بودن است که امکان عرضه محصول سفارشی را در زمان های معقول فراهم می کند. کوپلینگ با موتورهای الکتریکی (چه در موتورهای معمولی، موتورهای ترمز یا ضد انفجار) به دلیل مستعد بودن فلنج های IEC B5 و B14 تضمین شده است.

این نوع جک پیچی چرخ دنده حلزونی در بسیاری از زمینه ها که نیاز به بلند کردن وزنه های قابل توجهی است، مانند خطوط تولید خودکار ماشین آلات ورق فلز، بسته بندی، چاپ، منسوجات، پلاستیک، مواد غذایی، انرژی های تجدید پذیر و غیره استفاده می شود.

مشخصات محصول
- مدولار بودن
- سفارشی سازی
- بدنه چدنی با استحکام بالا
– دنده کرم سخت شده و آسیاب شده
- روانکاری طولانی مدت

 

طیف چرخ دنده های Chiaravalli طراحی شده برای زنجیرهای تولید شده توسط Chiaravalli یک راه حل همه جانبه برای نیازهای صنعت در بخش انتقال مکانیکی انعطاف پذیر است و نتیجه یک فرآیند تولید است که برای دستیابی به برتری فنی و کیفیت طراحی شده است. کارایی.

برنامه تولید ما شامل چرخ‌دنده‌ها و چرخ‌هایی است که برای زنجیر طراحی شده‌اند که مطابق با اصول و با جدیدترین استانداردها و استانداردهای یکپارچه بین‌المللی UNI، ISO، DIN، ANSI و غیره تولید می‌شوند. با این حال، استانداردها پروفیلی را با حداقل ابعاد و پروفیل با حداکثر ابعاد برای فضای چرخ زنجیر و غلطک و پروفیل واقعی باید در این مقادیر باشد.

برنامه فروش ما با زنجیر غلتکی تک و چندتایی و زنجیر مخصوص مناسب برای هر کاربرد صنعتی تکمیل شده است و Chiaravalli همچنین قادر به ساخت چرخ زنجیر و صفحه چرخ های مناسب برای زنجیر در یک اجرای خاص تولید شده برای کشیدن هر ماده و با سخت شدن القایی و بدنه است. - سخت شدن و سخت شدن برای چرخ ها و چرخ های فولادی اعمال می شود.

منبع

  • ۰۰/۰۹/۲۱
  • sanatii karan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی